Modrá velryba s politickým podtextem ° náboženské mýlky cizáků při sebevraždách ° rytířské padnutí ve válce bez Boha
Po mediálně podpořeném
šoku veřejnosti s údajnou internetovou hrou Modrá velryba,
která měla vést k dětským sebevraždám, jsem si uvědomil
dvě věci. Jednu spíše zajímavůstku a druhou, o které jsem
chtěl pár odstavců stejně už napsat dříve.
První se má takhle.
Abych byl mezi přáteli něčím originálním při spáchání
trestného činu, toho se již obtížně naději. Myslím tím
paragrafy ryze politické. Z těch verbálních trestných činů od
hanobení všelijakých skupin a podněcování ke kdečemu,
podporováním a propagováním kdovíčeho a následné sympatie k
onomu. Nebo z těch fyzických od násilí ke skupinám, ublížení
na zdraví či vraždy, třeba pak i vícenásobné. Všechno tu od
kolegů již bylo.
Možná trochou
originálnosti se mohou pochlubit ti přátelé, na které byly
příslušné trestné činy navléknuty zcela smyšleně či alespoň
překrouceno-nadsazeně. Ale to je také od Listopadu 89´ už běžné
mučednictví.
Zato odsouzení za
trestný čin dle §144 stávajícího trestňáku „Účast na
sebevraždě“ ((1) Kdo jiného
pohne k sebevraždě nebo jinému k sebevraždě pomáhá, bude
potrestán, došlo-li alespoň k pokusu sebevraždy, odnětím
svobody … /v kvalifikovaných skutkových podstatách až na
dvanáct let/) pouhým článkem na Antidemokratovi, to by
bylo něčím exkluzivním! A že jsem chtěl pouze teoretizovat, to
už se nevysvětlí… Vzhůru na to!
…
V posledních létech,
kdy si západní civilizace naostro užívá obohacení soužitím s
cizími kulturami, se znatelněji objevil fenomén sebevražedných
útoků od nejčetnější pseudokulturní přistěhovalecké skupiny
proti nám. „Námi“ míním původní obyvatelstvo, za
pseudokulturní skupiny se snad už dají nahlas zmínit ohniska
podobných činů. Že islám v sobě má výraznější náboženskou
rozpínavost a tendenci ku prosazování se i za cenu podobných
činů, to je též nabíledni. Na druhou stranu nemá smyslu
popírat, že podobné tendence se v minulosti vyskytovaly i v
křesťanských okruzích.
Je to prostě určitá
civilizační válka, která je ryze přirozená. Potíž je ovšem v
tom, že křesťanská civilizace (nebudu
hovořit pouze o náboženském slova smyslu, protože křesťanství
může mít i rozměr další, ze kterého vychází i ateistická
kultura; POSLEDNÍ ROZMĚR počínajícího konfliktu, který si
pozorný čtenář domyslí, je stále zakázané uvést) rezignovala
na bytostnou sebeobranu a „kýmsi“ vyhlásila fázi
autodestrukce. Právě v multikulturalismu.
...
Slíbená pikantérie je
v něčem jiném. Muslimští teroristé nic nekonají ve jménu
ideologie jako takové. Skutečné ideologie s velkým „I“. Nýbrž
konkrétní pachatel sebevražedného útoku ve jménu Boha je
především prvotřídním vychcánkem. On svůj život obětuje za
přislíbený posmrtný ráj. Kalkul. Může nás alespoň těšit,
že jelikož každé náboženství je už v principu tmářstvím,
tak útočník se pořádně zmýlil a žádné podobné posmrtně
ustavené odměny se mu nedostane. (V
Boha věřícím, byť křesťanským, čtenářům se neomlouvám –
my ateisté jejich průpovídky též musíme poslouchat, aniž by se
nám za své smyšlenky omlouvali). Pouze se
svou mýlkou sám potrestal a vedle odporných následků pro nás -
je zároveň i o jednoho muslimského radikála méně.
Ovšem je
jiný úkon, kdy bojové nasazení vede ke smrti bojovníka. K
podobnému odhodlání je pak ovšem nezbytné ideologické zázemí.
Nikoliv založené na věroukách o infantilních odměnách v ráji,
odvozených ze startovního šoku nad neodvratnou konečností sebe
sama. A následně našroubovaných do rozličných, byť mnohdy
eticky hlubokých, příběhů.
Ale mnou
míněný vyšší úkon nazývejme „povinnost ku své úloze v
dějinách“. Historická odpovědnost! Pokud vidíme, jak naše
civilizace je v umělém úpadku, spočívající v okupaci celého
Režimu kýmsi, stejně pak nezbývá než jít a bojovat!
Podobná
sebevražda ve válečném nasazení, třeba i formou atentátu, je
regulérní podoba války. Musí ale předcházet hlubší pojetí
svého místa v celém procesu. Není odvozené toliko ze strachu nad
osobní sankcí vojenských soudů, nýbrž musí být chápáno coby
vyvrcholení celého našeho životního počínání!
Sebevražda
může souviset s pojetím cti. To jsou ty důstojné činy, po
kterých se při komplexním pochopení dějů přímo baží. Mně
se pak pouze můžete vysmívat, že jsem zatím nenašel dostatek
odvahy a stále jenom mám ruce na klávesnici....
Žádné komentáře:
Okomentovat