sobota 17. října 2020

POPÍRÁNÍ A SCHVALOVÁNÍ HOLOCAUSTU, KORONAVIRUS

Jelikož za politizující ilustrace na FB pobíhám po výsleších, musím použít mírnější tón. Ale i tak věc podám v plné nahotě. Nikdy jsem Holocaust nezpochybňoval, byť detaily mohou být rozporovány.

V eseji půjde o motiv revizionistů při pokusech o zpochybnění Holocaustu. Vzhledem k svému osobnímu pohledu na  politiku entity, která vznikla na podkladu Holocaustu, by i mně bylo milé vytracení legitimity Státu Izrael. Ten by se musel poroučet do pomyslného smetiště dějin (nepochybně by si ale dnešní blízkovýchodní hegemon našel něco jiného). Ovšem ke komplexnímu vědeckému popření dojít nelze.

Potom tu je schvalování Holocaustu. Také přeskočím onu možnost s detaily spíše pro otrlé. Ale i tam lze nalézt pro někoho motivy. Pro ty životně postižené okupací současným Izraelem - sh
ora uvedený.

Nebo se coby motiv ku schvalování může dostat ke slovu derivace z patentu na mravnost u dnešního utilitaristického „holocaustování“. Přitom dění na Blízkém východě vůbec - ale vůbec - etické není! Psychologickou stránku popisuji, nehodnotím. Dál už to jede jako sněhová koule. Nejprve jak je možné vnucovat jiným mravnost, pokud ji někdo vnucuje na základě něčeho, co je z úplně jiné tisíciletí? Proto chronologicky, ale i lokálně, zcela cizorodé? Tudíž se tímto aktuálním zneužíváním Holocaustu podněcují osobnostně extrémní lidé v podobně cynickém náhledu. Pomyslná sněhová koule nabývá na rozměrech. Asi takhle: permanentní mravnost z nemravnosti. Nemravnost z mravnosti. Nemravnost z nemravnosti. Mravnost z mravnosti. Tak jako tak to nakonec (na dílčí skupiny) působí. Ejhle, motiv! A pak už jen u Palestinců následuje znavené sekundární schvalování.

Vraťme se k zpochybňování. Příčina je tedy politická. Proto úsilí chápu. Činovníci pro jeho zpochybňování jsou mnohdy akademickými odborníky, kteří zahodili du košů své kariéry jen proto, aby se stali aktivisty proti dnešním nespravedlnostem. Těm z Holocaustu těžících. Z izraelské okupační politiky. Revizionisté jednou budou mít nárok na pomyslné Nobelovy ceny. Byť za specifickou blízkovýchodní humanitární činnost, kterou podprahově poskytují. A nikoliv pro „vědecká tvrzení“ ve svých knihách.

Kde je smysl mé eseje? Noblesní revizionističtí autoři vnitřně asi ani nevěří svým tvrzením. Jenže jejich čtenáři se dělí do několika kategorií. Pevně doufám, že nejvíce robustní výseč tvoří ti, co správně chápou podprahové poselství daných knih. Možná provokativní k té již léty zaprášené minulosti, leč vzhledem k dnešku oprávněné.

Pak tu máme další část milovníků revizionistické literatury. Ta tak nějak splývá s hltali brakových komparativních populárně-historických titulů. Uchvácení z každého titulu vážícího se k oné době. Kolikrát vše pojímají zmatečností i protichůdně (vč. zpochybňování vedle schvalování), ale co naplat.

(ČÍST DÁLE)

A teď konečně Holocaust propojme s koronavirem. Revizionista a amatérský lékař v jednom. Nelze si nevšimnout, že vzorek populace se často shoduje.

Přibližně padesátitisícová množina českých lékařů spolehlivě vygeneruje pár bílých plášťů, kterým momentálně chybí „mediální proslulost“. (Celoplanetárně jsou dokonce nositelů lékařských přízvisek stamiliony!) A podklady k relativizování v hávu vědečna jsou tu. Všimněte si: po masmediálním zpracování (v dnešní civilizaci v souběhu se sociálními sítěmi) jak „silné“ tvrzení v poměru k 99,9 % profesního cechu!

Jediné, co v eseji chybí, je motiv davů. Jenže zatímco u nekonvenčního protirežimního postoji k Holocaustu se mi do klávesnice řinuly samé relativizující a etikou podpořené teze, tady vidím jen infantilní kvílení o svobodách vedoucí až na společná náměstí se zdrogovanými anarchisty. Směšné „revoluční“ odkládání roušek v samoobsluhách, bolestínské řinčení z injekcí či paranoiu před trasováním. Ukřivděnost z časnější zavírací doby restaurací, zavření posiloven a fotbalových stadiónů.

Ona hlučná část populace bývá podobná. Sankciovaný pohled na Holocaust i náhlé celospolečenské otázky. U mnohých jedinců zřejmě svou roli hraje vnitřní náchylnost ku každému „revolučnu“. Jenže někde oprávněně, jinde komicky. Dokonce lze předhodit úplnou fantasmagorii. Jestli chemtrails, 5G, mikrovlnné trouby, doslovná náboženství, UFOni nebo nyní svérázné pohledy na Covid-19... Prašť jak uhoď. Prostě „odborný“ motiv davu k oprávněnosti určení, kdo má být odborným poradcem pro momentální exekutivu. Právě tomu říkejme DEMOKRACIE.

Žádné komentáře:

Okomentovat